برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

استنسیل

برنامه شروع  برنامه نویسی کودکان رایگان است. یا پرداخت 99 دلار در سال برای انتشار کار بر روی دسکتاپ و همچنین وب

این نرم افزار با الهام از سیستم بلوک های snapping Scratch به کاربران اجازه می دهد تا بازی های ساده ای را برای دستگاه های موبایل یا دسکتاپ ایجاد کنند. اگر فرزندتان در مورد آن جدی است، برنامه‌های حرفه‌ای پولی وجود دارد که با عملکردهای پیشرفته، از جمله توانایی انتشار و فروش بازی‌های شما همراه است. این بهترین برای کودکان 12 سال و بالاتر است.

تینکر

قیمت ها از 20 دلار در ماه یا 120 دلار در سال پس از آزمایش رایگان شروع می شود

مانند بسیاری از برنامه‌های کدنویسی محبوب، Tynker با بلوک‌های کد به هم پیوسته کار می‌کند و زبان را برای بچه‌ها قابل دسترس می‌کند (5 تا 17 سال سن توصیه شده است). کلاس های خود گام به دسته های سنی توصیه برنامه نویسی کودکان شده برای نقاط ورود آسان تقسیم می شوند. هر کودک به یک حساب کاربری نیاز دارد، اما تخفیف های چند فرزند در دسترس است، و فروش های گاه به گاه نیز وجود دارد.

بچه ها می توانند کلاس های خود گام را با برنامه کدنویسی Tynker امتحان کنند. عکس از Tynker

آموزش کدنویسی اپلیکیشن ها برای ایرانیان سایبرگوشی ها و تبلت ها

علاوه بر برنامه‌های برنامه‌نویسی رایانه‌ای در بالا، تعداد زیادی برنامه موبایل عالی وجود دارد، اگر می‌خواهید به کودکان خود کدنویسی را در حال حرکت آموزش دهید. این فقط یک لیست کوتاه از برنامه‌های کدنویسی برای تلفن‌ها و تبلت‌هایی است که از والدین استقبال کرده‌اند. موارد بیشتری همیشه منتشر می شوند. طبقه بندی برنامه های کودکان

طبقه بندی "G" "عمومی" است. در حالی که برنامه های G برای کودکان نیستند، اما باید تاثیر ملایمی داشته باشند. کودکان باید بتوانند بدون نظارت آن را تماشا کنند.

«PG» «راهنمای والدین توصیه می‌شود». این برنامه ها ممکن است  برنامه نویسی کودکان با دقت مضامین یا ایده های بزرگسالان را نشان دهند، اما باید تاثیر ملایمی داشته باشند. کودکان می توانند با نظارت والدین یا مراقب تماشا کنند.

طبقه بندی «C» (کودکان) و «P» (کودکان پیش دبستانی) با طبقه بندی «G» و «PG» متفاوت است. آنها نه تنها «مناسب» یا «در اصل برای» کودکان طراحی شده اند، بلکه به طور خاص برای برآوردن نیازها و علایق کودکان طراحی شده اند.

برای شمارش یک برنامه کودکان استرالیایی (غیر نمایشی) در سهمیه برنامه های استرالیایی انتشار اول شما، باید توسط ACMA به عنوان C یا P طبقه بندی شده باشد.

همچنین می توانید برای یک برنامه نمایشی کودکان یا یک برنامه نویسی کودکان فیلم کودکان برای طبقه بندی C یا P درخواست دهید.برای جزئیات بیشتر به راهنمای ما برای طبقه بندی تلویزیون کودکان مراجعه کنید.

ما هر سال فهرستی از برنامه هایی را که C یا P طبقه بندی کرده ایم منتشر می کنیم.شناسایی برنامه های C و Pشما باید یک برنامه C را با نماد طبقه بندی "C" و یک برنامه P را با نماد طبقه بندی "P" در موارد زیر شناسایی کنید:پخش برنامه برنامه پخش راهنمای برنامه الکترونیکی (EPG) لیست در وب سایت حمایت های کودکان

برنامه‌های طبقه‌بندی شده با C و P و هر گونه مطلبی که در طول و بلافاصله قبل و بعد از برنامه‌های C و P پخش می‌شود باید با حمایت‌های کودکان در استانداردهای محتوای استرالیا و تلویزیون کودکان 2020 مطابقت داشته باشد.

مقررات حفاظتی حوزه هایی مانند:تبلیغات برنامه جوایز مسابقات همچنین قوانینی در مورد میزان و محتوای تبلیغات پخش شده بلافاصله قبل و بعد از برنامه های C و P وجود دارد. قوانین

این شرط مجوز شما است که از قوانین مندرج در محتوای استرالیا و استانداردهای برنامه نویسی کودکان تلویزیون کودکان 2020 تبعیت کنید. اگر از قوانین پیروی نکنید، ما شکایات مربوط به شما را بررسی می کنیم. ارزیابی اولیه کودکی ابزاری است که برای جمع آوری و ارائه اطلاعات حیاتی در مورد رشد و رشد کودک به مربیان،





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: